torsdag 31 mars 2011

Fick åka till sjukan idag.

Har haft ett konstigt utslag på benet en tid (mer än en månad) och idag började det klia något fantastiskt. Så efter liiiite övertalning från mannen, barnen och mamma så ringde jag till akuten. De ville absolut att jag skulle komma ner och visa upp mitt snygga ben.

Ja ja jag pallrar mig iväg och får slänga upp mitt orakade ben på bänken framför en liten kvinna i vit rock.

 Gillar verkligen att alla som vill nu kan se mitt "snygga" ben!  men det bjuder jag på, så här kan borrelia se ut!
-Det här var ju ett riktigt praktexemplar av Borrelia!

Va borrelia mitt i vintern....
Så nu käkar jag en hästkur av penecillin! Grattis på namnsdagen Ester!

4 kommentarer:

  1. var håret lika långt och vitt som rocken "farbror" doktorn ??

    SvaraRadera
  2. Bra att de fick iväg dig tillslut! Borrelia e väl inte å leka med !? Kryakram!! <3

    SvaraRadera
  3. Kanske en förklaring på senare tids mystiska huvudvärk och andra konstigheter som du haft också? Tur att du åkte ner till sjukan!! Har drömt en massa konstigt om dig inatt, du vet hur rädd jag är för fästingar, och det blev inte bättre av det här, om man säger så! Massor med kramar, hoppas helgen blir kanon nu, det förtjänar du! Älskar dig så mycket! <3

    SvaraRadera
  4. Ja håret var ungefär lika långt o vitt som rocken! ; P

    Ja Annika, jag kan ju säga att jag fick mig en avhyvling på sjukan och två till när jag kom hem!

    Det är ingen fara Mamma, jag mår bra och kommer att bli helt bra! Älskar dig oxå!

    SvaraRadera