måndag 14 mars 2011

Grattis Oskar 14 år!

Idag för fjorton år sedan föddes min son, han är 00.55 så vid den här tiden på morgonen så låg jag och tittade ut på strålande solsken och jag var alldeles överlycklig. Min lille Oskar, som inte var så liten då heller, låg där mellan mina bröst och sov. Det var en alldeles underbar känsla.

Idag är han ju som sagt var fjorton! Och större ändå, men han är fortfarande lika underbar!


Oskar med sina kusiner!


Oskar och Dennis 
 Ibland så tar min son"egna" bilder.....
Så nu har jag "serverat" er många bilder på min "lille" son!

Ha en underbar dag!

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till världens finaste Oskar! Hoppas du får en fantastisk dag!

    SvaraRadera
  2. Hjärtliga gratulationer på födelsedagen till Oskar! <3 Hoppas ni alla får en härlig dag!!

    SvaraRadera
  3. Hälsa grattis ifrån mig!

    SvaraRadera