lördag 12 mars 2011

Morning has broken, like the first morning

Vaknade tidigt idag, redan före klockan fyra... 
Och kunde INTE somna om, då hinner man fundera en hel massa!
Jag grubblar ju inte i vanliga fall ; ) så jag passade verkligen på nu. 
Funderade på barnen och hur allt ska bli med skolan gymnasium, 
utbildningar och annat skoj. 
Tänkte givetvis på min familj, mina syskon och mina föräldrar, 
min svägerska och hennes familj.  
 
Men sen blev det så klart en del funderingar över detta med val av hingst till Peggy!
Det finns alltid saker som man kan fundera på och grubbla över, en del riktigt
trevliga och andra mycket jobbigare, just nu har jag inga jobbiga funderingar utan mest
trevliga saker att fundera på. Som vad jag ska bjuda mor och far på när de kommer hit...
 
 
Klicka på blomman nedan och njut en stund! 

Puss och kram!
 

1 kommentar: