torsdag 10 mars 2011

Resan norrut!

Ja den gick bra, men jag kan säga att jag var både nervös och fundersam.

Efter mitt samtal med Patrulls nya ägare så kände jag paniken växa i magen och oron över att jag valt fel! Fel häst att sälja, fel familj att sälja till...... Men efter mitt besök där igår så är jag lugn igen.
Det kommer att bli toppen!

Patrull har hittat en ny liiiiten vän som han verkligen trivs med och ser ut att trivas med henne, de nya ägarna är underbar och vill honom bara väl och jag tror att det kommer att bli lättare för dem nu, efter lite små tips och råd från mig. Men det var underbart att få se honom igen, att få lukta på honom och klappa honom. Han var lite tjurig i början men sen kom han på att det var jag och att jag fortfarande begärde samma saker av honom, då kom min "lille Patrull" tillbaka igen och det vi gjorde funkade som det ska!

 Patrulls kompis Millie (Kanske står för millimeter ; )

Jag har sovit som en stock inatt, tänk vad lite lugnande besked kan göra för ens nattsömn. Vaknade och kände mig pigg och utvilad. Underbart!

Jag önskar Patrull och hans nya familj lycka till och att de verkligen ska kunna hitta varandra nu, efter alla flyttar och ombyten.
<3 Världens finaste Patrull! <3

3 kommentarer:

  1. Exakt vad är det för djur han går med :P ?

    SvaraRadera
  2. Ser ut att var en myskoxe kalv eller något liknande men det är en super gullig mini shettis på ca 6 månader!
    ; )

    SvaraRadera