tisdag 22 mars 2011

Grubblar, funderar och tänker.....

Ja det är det jag gör mest hela tiden.

Men ibland så blir det mindre av den varan och det är de perioder i livet som det känns allra bäst. Idag funderar jag på hur det ska gå med paret som vill titta på Patrull, om jag kan få fram kälken och ta med den till Ellen så vi kan provköra annars tar jag med skaklarna i alla fall.
Ja lite såna tankar snurrar i mitt huvud.

Nu hör jag att B är här, han var här i går och vi tog in hästarna och då frågade han om det var okej att han tog sin lastmaskin och skottade skiten i hagen?
Ja du vad säger man, JA det är klart att du får! GÄRNA om du känner att du har tid och möjlighet!
 Jag tror att han gillar att vara ute och pyssla lite, han har varit här fyra gånger i går och grejat med olika saker.
Vi tömkörde Arina en sväng, det gick hur bra som helst, så i dag ska han nog ställa henne i skaklarna.

Ja nu ska jag äta lite frukost och sen blir det utsläpp av hästarna.

Ha en underbar vårdag!

2 kommentarer:

  1. Mitt svar från Emilie ang. Arina :) "Hon är tömkörd och inriden så pass att hon är skrittad och travad på ridbana men det är en dam med mycket nerv så hon kräver en lugn och trygg ryttare och konternuelig träning. En jätte härlig häst!" (slut på citat;)

    Kul att det ändå gick bra att hämta patrull, skönt att ha honom hemma igen antar jag fast kanske oxå lite jobbigt att börja om igen. Men de finns ju inte så mkt att välja på. Det viktigaste e ju att det blir bra i slutändan!

    Och det håller jag tummarna för och tror på att det kommer att bli! Älskar dig!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att hon verkar fungera bra ihop med B så jag tror nog att det ordnar sig.

    Älskar dig oxå!

    SvaraRadera