fredag 18 mars 2011

Vaknade med huvudvärk........................

Känns som att det kommer att bli en jobbig dag idag. Skulle vilja åka och hämta Patrull nu genast, men jag kan inte eftersom jag har jobb hela dagen.

Jag önskar verkligen att det hade fungerat för dem men nu är det som det är och det bästa för Patrull (och för mig) är nog att han får komma hem igen.

Jag får försöka lösa det på något sätt!

Ja ja nog om jobbiga/tråkiga saker, det ser ut att kunna bli en ganska fin dag idag också. Det hoppas jag verkligen. Jag vill att det ska vara varmare på dagarna så att all isen kan smälta undan och det blir barmark på vägarna så att jag kan köra mera med Peggy!

Jag längtar verkligen efter sommaren.
Men SNAAAART är den här, snart!


Ha en underbar dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Usch! Stackare!! Hoppas du mår bättre snart!Själv vaknade jag med en känsla av att aldrig sovit, men så har ja nog inte heller gjort det. Tur att det e helg :) Idag blev alla barn hemma, kommer inte så långt.. Vintern kom tillbaka, bilder finns att se på min blogg ;) Känns inte riktigt som att sommaren e runt hörnet just nu, men den kommer nog :) Kram

    SvaraRadera