måndag 25 april 2011

Påsken, den bara rusade förbi!

Ja nu är det sista dagen på ledigheten, men snacka om att det varit välbehövligt och uppskattat.

Under dessa dagar har jag hunnit med en massa, men det som var bäst var nog att träffa mina underbara nära och kära (inte alla tyvärr men, men) det var en riktigt lyckad dag och jag trivdes verkligen!

Sen har jag så klart hunnit med en del häst jobb också, jag har kört Peggy och verkat henne lite, måste försöka få på henne skor snart. Hon nöter så snett i fram. Vi har tömkört Primula och Arina och det har gått bra.
Efter vår tur; Jessica och Helge var också med, så var hästarna rejält svettiga och vi spolade/svampade av dem. Det var kanske inte så uppskattat av vissa...
Det första Helge gjorde när han kom ut i hagen igen var givetvis att rulla dig i skiten!!!
Mysigt värre. ; P

Ja vad ska jag mera berätta jag har oljat in trädgårdsmöblerna, det behövdes.... Vi har ätit god mat och njutit av vädret, det känns ju som om det är sommar redan.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar