tisdag 12 april 2011

Funderingar i natten....................

Varför ska jag vakna och grubbla vid denna tidiga morgon? Nu har jag varit vaken sedan klockan var 01.15 och inte kunnat somna om...............

I och för sig så hinner man tänka rätt mycket när man ligger i mörkret och nästan väntar på att maken ska stiga upp.

I natt har det varit Patrull som gäckat min morgonpigga hjärna. Saker som jag ska fråga eventuella köparen om och sånt som jag måste ordna innan han ska flytta.

Jag har kommit fram till ett beslut i alla fall, jag måste bara kolla med min köpare att hon går med på mitt avtal sen så är det som klart!
Hjälp, skrev jag verkligen det där, att jag kommit fram till vem som ska få köpa honom, ja så är det, på riktigt!
Oj oj oj, det känns lite overkligt. Som jag har velat, fram och tillbaka och nu känner jag mig nöjd med mitt beslut. Så skönt!

Hoppas att din dag blir underbar, det tror jag att min kommer att bli, även om jag kommer att vara trött i kväll!
; )

1 kommentar:

  1. Skönt att du lyckats ta ett beslut :) Inte det lättaste, men jag tror att det kommer att bli superbra. Det är iaf vad jag håller tummarna för, och som jag vet att du oxå gör :)

    SvaraRadera