lördag 9 april 2011

Känner mig tjatig!

Jag pratar bara om mina hästar hela tiden.........................
Ja så känns det i alla fall. Så nu tänker jag fortsätta på det spåret och berätta om dagens besökare. Det var en familj ifrån Åland, en familj med en hel drös av barn och som väldigt gärna ville köpa Patrull.

De var trevliga och lugna men kändes lite osäkra ändå, men som Annika sa så kan det ju vara för att de inte ville framstå som burdusa och gåpåiga.

Ja vad ska jag säga, de gjorde det inte lättare att välja vem som ska få köpa honom, men jag tror att jag vet nu.

Nu ska vi bara se till att Patrull slutar att hosta och blir helt kry sen så ska han nog få flytta till sina nya ägare. Jag ska fundera lite mera under natten och morgondagen, jag har lovat dem att höra av mig senast måndag och tala om hur det blir.
Konstigt känns det i alla fall, för bara en vecka sedan så tänkte jag att om ingen vill köpa honom så då får han vandra vidare på de evigt gröna ängarna! Nu verkar det som om han klarar sig den här gången också! ; )
UNDERBART!

3 kommentarer:

  1. Ring gärna igen om du behöver prata mer, även om ja kanske inte e till så stor hjälp. Bara man har ngn att prata med så man får höra sina egna funderingar själv kan faktiskt hjälpa i många lägen, för att göra/välja rätt. Kram

    SvaraRadera
  2. Det vet du att jag gör Annika!

    SvaraRadera