onsdag 13 april 2011

date med läkarn idag igen..................

Snart slut penicillinkuren och ändå är hela utslaget kvar, lite ljusare kanske men inte borta. Igår hade jag nya utslag på underarmarna som kliade helt sjukt mycket och mina knän värkte även handleder och fingrar värker. Idag är utslagen på armarna nästan borta men jag är öm i huden och har nya utslag på överkroppen.

Känner mig allmänt gnällig!!! Det gillar jag inte alls.

Men jag har fått en tid hos läkaren i eftermiddag så nu hoppas jag att hon ska kunna hjälpa mig.

Patrull har hostat mindre nu, hoppas verkligen att det vänder nu så att han kan få flytta hem till sin nya ägare.

3 kommentarer:

  1. Massor av kramar, lilla gumman! Önskar jag kunde ta över det jobbiga så det blev lite lättare för dig!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det känns bättre bara man får veta vad det är!

    SvaraRadera
  3. Gillar inte heller att du e sjuk. Hoppas doktorn kan ge dig ett bra svar och rätt meducin! Stor krya kram från ebbarparna <3

    SvaraRadera