torsdag 7 april 2011

Man kan säga att det snurrar i både huvudet och i magen just nu!

Mina tankar far som små häxpipor (raketer) runt i min hjärna. Blir det här bra, är det rätt person, kommer det att funka, ska jag göra så eller så....
Vad ska man göra? Ta en paus från allt och bara grotta ner sig i något helt annat?

Min kropp tycker att det är nog nu, min mage protesterar mot penicillinet och lederna värker.

Men vad ska man då göra, måste man göra något eller ska jag bara vänta och se.

Kanske rätt person kommer och knackar på dörren och säger att han/hon har hemmet till Patrull. Ja så småning om kommer jag att hitta rätt köpare det är jag övertygad om, men tills dess.....

Nu ska jag i alla fall gå ut och mocka. Sen får jag väl ta toapappret och hunden med mig på en promenad.
; )

Tur att man kan le åt saker och ting!
Och att det alltid finns någon som orkar lyssna och bryr sig när det känns jobbigt ibland. Tack alla ni underbar människor, vilken tur att ni finns!

Ha en bra dag, det ska jag (försöka i alla fall) Kram

1 kommentar: