måndag 28 februari 2011

En lugn och skön dag!

Dagen började som vanligt med att klockan ringde och jag slog upp mina gröna ögon för att möta en ny dag.

Såg till att barnen vaknade, gick en sväng med Dennis, släppte ut hästarna, knappade lite på datorn, åt frukost sen bar det av till skolan med barnen och till grisarna för mig.


Vilken utsikt! ; )


Matdags på BB


Matade och mockade åt ett gäng suggor och smågrisar, mycket skit blev det!

Fikade med resten av ligan på gården, fick en lite lugn stund med mycket prat, härligt!

Sen åkte jag till Ellen och barnen, fikade och pratade, kramades med barnen massor! Sååå mysigt att få träffa dem, blev bjuden på lunch också. Inte illa!

Sen åkte jag hem och jag hoppas att de kunde sova en stund.

Fixade och donade hemma sen blev det jobb en stund, eller ja jag jobbade ju annars också allt pappersarbete ska ju också skötas. ; )


Så på det stora hela har jag haft en lugn och skön dag!

Pussen!

2 kommentarer:

  1. Gött! Hoppas du pussade på trollungarna från mig oxå <3

    SvaraRadera
  2. Hur är det med Dennis nu? Kram

    SvaraRadera