fredag 25 februari 2011

Bok rea!

Var ju till den stora staden i onsdags, då passade vi på att gå på bokrean! 

Det gillar jag verkligen, älskar att få gå och strosa mellan hyllor och högar med böcker och känna, läsa och titta på eventuella fynd som bara vill att jag ska plocka upp just den boken och leta reda på en lugn plats att slå mig ner på och öppna pärmarna och låta mig försjunka i dess innehåll.

Ja då jag gjorde några fynd!

Har utvecklat en förkärlek till lyssnarböcker, svårt att läsa med en släckt lampa och det är svårt för ens partner att sova med en tänd lampa, det är så underbart att bara kunna ta på sig lurarna och lyssna, samtidigt som jag mockar, bakar, städar, lagar mat ja allt möjligt!
Så nu ska jag lägga in mitt senaste fynd, Höstoffer av Mons Kallentoft på min ipod sen kör vi!

1 kommentar: