måndag 21 februari 2011

Två sårade kämpar!

När jag tog in de små hästarna igår så gjorde jag en noggrann inspektion av dem, det märks att det är två ganska jämna herrar som duellerar om tronen i hagen.

Helge har flera bitmärken på hals och huvud men bara ytliga som skalat av pälsen och repat huden medan Frustur har ett lite större i överläppen. De är lite trötta och stela båda två och jag hoppas att de inte behöver bråka mera nu, men tror dessvärre inte att de är riktigt överens om vem som är kung i hagen.

Saknar Patrull, om han gick kvar så hade det inte varit någon diskussion!


Idag ska jag till grisarna och kastrera och sedan ska jag till ett företag och massera. Barnen har sportlov denna vecka så jag ska vara lite ledig, så att vi kan sporta!

Vi får se vad vi hittar på, det ska i vilket fall bli skönt att inte behöva ställa klockan!

2 kommentarer:

  1. Hoppas vi ses nåt på sportlovet!

    SvaraRadera
  2. Försök att ta dagen som den kommer då, varva ner och planera inte så mkt eller försök att hinna allt på en gång. Bara njut! Av dig själv, av barnen och förhoppningsvis av mkt sol!! Puss

    SvaraRadera