tisdag 22 februari 2011

Familjen, min stolthet och trygghet!

Är tacksam och glad. För vad då kanske du undrar, men jag kan räkna upp massor med saker att var glad och tacksam över.

Jag har en underbar man, två fantastiska barn, en härlig familj som alltid finns där när man behöver dom. Mina föräldrar och syskon som jag alltid kan vända mig till om jag behöver, jag har ett jobb som jag trivs med och jag är frisk. Listan kan bli oändligt mycket längre!

Jag tror att det är väldigt vanligt att man tar varandra och sin vardag för givet, jag tror att många skulle må bra av att tänka sig in i andras liv.
Försöka förstå hur en vän eller granne har det, jag har en vän som separerat och h_n bor själv i ett stort hus och kämpar med allt vad det innebär, skjutsa barn, fixa med huset, vatten som fryser, ved som tar slut, exet som inte är allt för förstående, barn som inte vill något annat än att deras föräldrar ska flytta ihop igen och därför spelar ut sina föräldrar mot varandra.
Om jag tänker på hur h_n har det så anser jag mig vara väldigt förskonad.

Jag älskar min man och mina barn och visst kan vi bli osams och ledsna ibland, men hittills har vi alltid hittat tillbaka till varandra och kan se det där som gör att vi ska fortsätta vara tillsammans!






Jag önskar att alla ska få känna så som jag känner och hoppas verkligen att du gör det! 
Jag vill att alla ska ha en trygg och underbar familj som de vet att de kan vända sig till och
be om hjälp om de skulle behövas, 
det är kärlek och trygghet!


Ta hand om dig och de dina!

4 kommentarer:

  1. Du är så fin! Älskar dig och din underbara familj! Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Ja nog finns det alltid ngn som har det värre..
    Tyvärr kan ja tänka ibland, för alla borde få ha det bra. Samtidigt som de kan vara en tröstande tanke i sin egen olycka på sätt och vis. Konstigt..

    SvaraRadera
  3. I also want a family of my own.

    SvaraRadera