torsdag 17 februari 2011

Ska sluta klaga, det finns alltid någon som har det värre!

Läst precis på min lillebrors blogg och inser att jag är GNÄLLIG, här har jag gnällt om ynkliga -26 graderoch han har -40!!!!

Fy f_n vad kallt, Jag kan bara hoppas och tro att inget ska hända honom. Saknar honom, ja inte bara jag utan mina barn saknar honom. Ja jag tror att alla som känner honom saknar honom på sitt sätt.
Oskar pratade om honom senast igår, sa att han har en kompis som påminner om Staffan, -han är så där lite busig och galen som Staffan, det är bra för då har jag nått som påminner om honom fast han inte är hemma. När kommer han hem? Jag saknar honom!


Så Staffan om du läser detta så vet du (och det visste du säkert ändå) att vi saknar dig och älskar dig. Och LÄNGTAR tills du kommer hem igen!



Idag ska jag jobba, häcken av mig, det blir nog bra för på fredag är jag LEDIG!!! Sen är det sportlov nästa vecka, ska verkligen passa på att göra saker med våra underbara barn.

Ha en underbar dag och var rädd om dig!

1 kommentar:

  1. Instämmer helt och fullt! Var lite rädd om dig du med! Älskar dig!

    SvaraRadera