tisdag 15 februari 2011

Vintern är här!

Igår var det -22 grader när jag klev upp... Idag är det -24 grader, det känns på något vis som om allt snack om global uppvärmning avstannat, tystnat, dött ut eller har det kanske frusit fast någonstans?

Kyligt? Ja liiiite då! Tur att man har varma kläder att ta på sig, ved i källaren så det är bara att elda och en underbar familj som man när som helst kan få en varm kram av!

Nu ska jag gå och väcka sonen, han är frisk idag men lillan hade feber igår så hon får sova vidare!

Ha en underbar dag och slicka INTE på metall idag!!!

Puss och Kram

3 kommentarer:

  1. Varför får man inte slicka på metall? Alla bestick är ju av metall, har inga plastbestick hemma.....
    Här var det minus 29 igår när jag körde farmor hem från Knutby. Idag har vi minus 27 och nyss snöade det igen!

    SvaraRadera
  2. Skönt att Oskar blitt pigg igen, kryakram till Linnea! Å en puss till dig såklart <3

    SvaraRadera
  3. Okej mamma jag ska förklara det där med slicka på metall, jag menade utomhus man kan liksom fastna där då! ; P

    SvaraRadera