måndag 2 maj 2011

1 maj då ska man............................................

Demonstrera och tala om vad man vill ändra på, det har jag gjort på mitt egna lilla vis.

Jag ville ha bort en massa ogräs i rabatten så det har jag demonstrativt rensat bort och så ville jag ha en hage till iordninggjord så det har jag också demonstrativt gjort i ordning!

Njae det blev liksom inget 1 maj tåg för min del det blev som du säkert förstått en dag hemma och pyssla med sådant som jag egentligen gillar, stänga hage och vara ute i trädgården.














Hönsen gillade att jag rensade, de stod så ivrigt väntande innanför staket varenda gång jag kom med hinken och tömde ogräs, det är ju trevligt att det är någon som gillar kärs här hemma, ja det förstås kaninen blev också glad!
Hästarna njuter verkligen av att å komma ut på bete, och jag också för den delen. Finns det något som luktar godare än betande hästar?

Ha en härlig arbetsdag, det ska jag!

1 kommentar: