tisdag 10 maj 2011

Primula, Linnea och Jag!



Hade turen att ha dottern hemma idag, tur för mig men hon var kanske inte så glad åt orsaken till att hon var hemma (hon fick dra ut en tand idag!)

Så för att distrahera hennes tankar lite passade vi på att köra med Prims!

Linnea började medan jag ledde

sedan tog jag över och Linnea fotade och filmade

massor!    


Och filmade en del också!

(gillar att det enda jag verkar säga är BRA gumman BRA ; )

Det blev en lyckad runda och vi hann precis hem och äta lite innan Linnea skulle träffa tandläkaren och få sin dumma mjölktand borttagen, det finns en ny under men mjölktanden kunde inte lossna riktigt det var liiiite trångt, men nu kan den få komma upp och se dagens ljus!
Linnea var jätte duktig och verkar inte ha särskilt ont ännu, men jag har laddat hem med värktabletter och filmjölk!

Hoppas att din dag varit bra, det har min. Tack Annika för pratstunden det behövde jag!
Nu blir det bondomelett till middag och sedan förhoppningsvis en liten promenad med hund och man.

3 kommentarer:

  1. Hoppas hon inte fick ont sedan heller! Massor av kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Hälsa tösabiten :) Och resten av familjen. Tänker på er ofta <3

    SvaraRadera