torsdag 19 maj 2011

Dagarna springer iväg, men jag hinner i alla fall få lite gjort!

Nu är det en väldigt intensiv period i mitt liv.
Men jag tror att jag har läget under kontroll.....
Ja ja nu ska ni få lite bilder från igår i alla fall!

Bakat lite kakor till konfirmationen, min turbo assistent fungerar utmärkt!

Oskars önskemål var chokladsnittar

och bondkakor (och hallongrottor, de ska jag försöka hinna baka i dag)

Har dessutom hunnit med att hjälpa B att sätta för Arina i släpan

Det gick riktigt bra när vi tillslut fick henne att stå stilla mellan skaklarna, kan tala om att B hade ett leende som var från det ena örat till det andra!  
En ganska bra dag med andra ord, jag har hunnit med det jag tänkt mig och lite till!
Hoppas på samma idag.

4 kommentarer:

  1. Härligt när man får mycket gjort! Vi har skivat ( och provsmakat ) det rökta köttet, det blev super bra! Har packat undan till dig, tar med det på lördag.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Är det maskinen från loppisen som fortfarande fungerar ?
    /Annika

    SvaraRadera
  3. Glöm inte å ta femminuterspauser ibland å njut av att du e du <3 Kram!!

    SvaraRadera
  4. Tack Mamma! Ja Annika det är samma maskin, den går som en klocka!
    Jag lyxar till det ibland saga och tar till och med tio minuters pauser!
    ; )

    SvaraRadera