fredag 20 maj 2011

Halvvägs till 70 och nu är det bara 30 år kvar till pension!

Yeeees det känns bra! Det trodde jag väl inte att jag skulle säga för sådär en tjugo år sedan, men det känns bra att fylla 35!

Jag är mer än vuxen, jag har en underbar man och lika underbara barn som jag älskar mest av allt. Jag har möjlighet att göra nästan allt jag vill och gör dessutom väldigt mycket av det. Jag kan nog inte ha det så mycket bättre än jag har nu, jo visst skulle jag önska att alla i min familj fanns inom en timmes resa så att jag kunde åka och hälsa på, men jag har telefon och det finns internet, jag kommer inte iväg och hälsar på de som bor nära i alla fall! Så TACK för att dessa verktyg gör det lättare för mig att hålla kontakten med mina kära och tack för att jag blivit ett år äldre och fått några fler rynkor men också (förhoppningsvis) blivit lite klokare!

Nu ska jag gå upp och städa lite, fick höra igår att jag kunde vänta besök idag! Trevligt!



För ca 35 år sedan

Tror att det var 29 år sedan?!


ungefär 28 år sedan

25 år sedan

5 minuter sedan! Har inte ens klivit upp ur sängen, så slö man kan vara!

HA EN UNDERBAR DAG, d

et tänker jag ha!

3 kommentarer:

  1. Ja, ha en underbar dag du med!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis! & trevlig helg :)

    SvaraRadera
  3. Låter förresten underbart, längtar tills ja blir 35 :)

    SvaraRadera