onsdag 4 maj 2011

1:a försöket att lasta själv!


Ja då har jag provat det också, jag har försökt att lasta Primula i min nya (bättre begagnade) transport.

Hur gick det då?

Jo det gick bättre än jag vågat hoppas på, jag hade som mål att Prims skulle gå upp på luckan och äta lite lusern som jag lagt i en bytta där....
Det gjorde hon ganska så snart och efter en stund så klev hon på ännu längre och till slut så står hela hon i transporten och käkar i lugn och ro trots att det blåser ute och det fladdrar i kapellet!

Jag har återigen ett leende från det ena örat till det andra och är väldigt stolt och nöjd med min lilla fröken!



Så här ser det ut!

Primula inspekterar varje litet skrymsle av transporten innan hon bestämmer sig för att det var väl OK!

Hon blev lite trött efter allt nosande....

Liten söt tjej som varit otroligt duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar