onsdag 4 maj 2011

Magnus!

Idag fyller mitt livs stora kärlek år och jag ska nog försöka baka en liten tårta åt honom även om vi inte kommer att vara hemma under kvällen. Dagen är liksom fullbokad från morgon till kväll, men det blir säkert riktigt härligt i alla fall.
Bjuder på en riktigt snygg bild på mig själv, den är tagen 28/7 20009 uppe i Sälen vid stugan vi brukar hyra!
Men Magnus är fin som vanligt! Jag älskar dig mitt hjärta!


Idag har jag även planer på att lastträna lilla fröken. Återkommer med rapport om hur det gick, jag har ju inte lastat henne sen i somras så jag har inte så höga ambitioner, men om några veckor så ska vi nog kunna lasta själva och köra en sväng utan problem.

Det är nog en av de viktigaste sakerna som jag lärt mig om att hålla på med hästar, att man alltid ska skynda långsamt! Att ha låga delmål och ge dom chansen att göra rätt och strunta i när det blir "fel".

1 kommentar:

  1. Grattis till mannen din :) Hoppas verkligen att ni får en bra dag, hela familjen!
    Kul med eget släp, perfekt att ha ju :)
    Fina lilla prims, ser fram mot att träffa er alla där borta i tierp så snart det finns möjligheter! Bamsekram!!

    SvaraRadera