måndag 30 maj 2011

Nya utmaningar.......................

Igår gjorde jag något som jag inte gjort på lääänge, ja det hela började på förmiddagen. Det var ju morsdag igår, och  vi passade ju på att gratulera mamma i förskott när vi var i krokarna och hämtade Linnea och en slåtterkross, så det var ju som avklarat redan. Så jag åt frukost och sedan gick jag ut och grävde en rabatt till rosorna som jag fick av svärfar på födelsedagen. Det blev riktigt bra om jag får säga det själv!

Sen fortsatte dagen med trädgårdspyssel och matlagning, tack o lov för spotify i mobilen!!! Det gjorde att det nästan var roligt att rensa ogräs, inte illa.

Så blev det kväll och middagen var avklarad och jag vet inte riktigt vad som hände men jag klädde på mig träningskläder och snörade på mig skorna och så stack jag och Dennis ut och sprang, ja du läste rätt jag sprang! Det har jag nog inte gjort sedan jag gick i skolan och det är ju som jag redan konstaterat LÄÄÄÄNGE sen. Men det var riktigt skönt och det känns bra idag också : D

Det kanske blir en ny vana, man vet aldrig vad jag kan få för mig ; ) Ja ja nu ska jag väcka barnen och få iväg dem till skolan sen blir det en runda med Dennis, han gillade verkligen vår tur i går!
Avslutar med några bilder.

Nya lastbilen!

Linnea när vi hämtade henne på Arlanda
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Härligt det låter! Ut och springa...du är duktig du! Fast jag är glad åt det jag kan göra på gymmet, det känns också bra! Kramar

    SvaraRadera
  2. Svettigt är det i alla fall! ; )
    Det är ju toppen att vara på gymmet ju, skulle gärna göra det jag oxå!

    SvaraRadera