måndag 23 maj 2011

Bilder från helgen som rusade förbi!

Oskar konfirmerades!
och fick en massa fina presenter

trevligt besök av släkt och vänner

småkusiner och större kusiner

Oskar fick även blommor av sina kusiner i Ebbarp och sin underbara moster och hennes minst lika härliga man!

till vänster Oskars blommor från farfar och Anitha och till höger min bukett från Ellen och barnen

jag fyllde ju som sagt var år och fick en massa blommor jag också, den här gruppen är från Jessica och Emil och alla djuren ; )

mera födelsedags blommor

Den här bilden har Oskar ritat till mig!

blommor från Ebbarp

Oskars blommor från mormor och morfar

mera blommor

fick en fin ljuslyckta av min älskade man!
Så för att sammanfatta helgen lite kort har den varit intensiv, härlig, blomstrande och givande! ; )

En härlig helg med andra ord!

2 kommentarer:

  1. Fina blommor, bilder å barn <3 Och finfinaste du! Längtar så himla mkt efter er alla så det gör ont.. Men den som längtar efter ngt gott, som det så fint heter :) <3 Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Tack för en jättefin dag! Håller tummarna nu så att den förb-e askan försvinner snabbt, så Linneas flyg hem går som det ska!!! Massor av kärlek till er alla!

    SvaraRadera