onsdag 19 januari 2011

Snart fyller min dotter 12 år!

Hur gick det till? Jag tycker inte att det var länge sedan jag bar henne i famnen på väg hem från BB. Men tiden har uppenbarligen rusat iväg, för idag så står hon här och bakar kakor, läser recept och kan hur mycket som helst.

Har turen att ha en underbar syster som kan massera, som ringde och frågade om inte jag behövde det... Min mamma hade nog blivit lite orolig efter mitt förra inlägg och ringt och talat om för henne hur det låg till.
Tack så mycket Ellen det var underbart (smärtsamt) och väldigt välbehövligt! Tack mamma för att du alltid orkar engagera dig i oss och våra liv.

Nu vet jag ju att man som mamma aldrig kommer att sluta bry sig och det är jag glad för, jag tror att vi i min familj är lite så allesammans, vi bryr oss om varandra och engagerar oss i varandras liv, på gott och ont.
Men jag är i alla fall tacksam för att ni finns där och bryr er, även om jag är dålig på att tala om det för er!

Nu har Linnea och jag bakat, hon fyller ju som sagt år snart. Det blev bullar, hallongrottor och chokladkakor.
Hoppas att det blir uppskattat!

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre idag! Ska in på vattengympan och ett pass på gymmet! På månd åker vi ner till Annika och bröderna bus, ska bli underbart! Har inte träffat dem sedan nov. Hoppas kunna åka till er i helgen för att fira lillstumpan! Kommer dock inte att äta vare sig bullar, kakor eller mat hos er, går på diet! Kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Jo då det är lite bättre. Härligt för er att få träffa ebbarparna!
    Hoppas verkligen att ni kan komma, saknar er!

    SvaraRadera