måndag 24 januari 2011

Helgen som var.

Så har en hel helg susat förbi igen, och denna helg gick otroligt fort. Vi firade Linnea i förskott och hade lite planer på korvgrillning och pulkaåkning på lördagen. Då kom Ellen och hennes familj, mamma och pappa, det blev riktigt lyckat tyvärr inte så fint väder som det hade lovats, men mysigt som attan.
 
Ellen och ligan blev kvar på kvällsmat och vi fick njuta av en hel dag tillsammans, eller var det kanske bara jag som njöt?!
Ellen och jag tog hundarna och gick på promenad och då kom Jessica och Emil för att hämta Dogge (jag tror att de hade saknat varandra!)
Vi gick hem och pratade lite mera och Magnus och jag fick två supersöta (fulsöta) troll som tack för att vi passat Dogge i veckan!

Så blev det söndag och kom min underbara svägerska Annika och hennes barn och åt söndagsstek tillsammans med oss och svärfar. Vi pratade och hade trevligt, något lugnare än dagen innan men minst lika trevligt! Skönt att bara kunna sitta ner och umgås lite det blir allt för sällan.

Helgen avslutades med att jag, Magnus och barnen spelade Ubongo och sedan tittade vi på SOLSIDAN!

En mysig helg, kort och gott!

3 kommentarer:

  1. Synd man inte kunde vara med. Men det får ju bli en annan dag :) snart borde det väl pluppa hos lillsyrran oxå å då kommer inte ens min onda rygg kunna hålla mig borta! Puss & kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som ett underbart "hot", jag hoppas verkligen att det inte dröjer så länge innan Ellens "kula" tittar fram, så att vi alla kan träffas!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också det! Längtar!!!

    SvaraRadera