tisdag 6 mars 2012

Underbart väder och det ser lovande ut för helgen!!

Idag har jag varit och satt upp de sista skyltarna inför skogsdagen. Så nu hoppas jag bara på fint väder och arbetsvilliga hästar.

Det är svårt med skyltar tycker jag, har gjort om dom flera gånger... När jag satte upp de första så insåg jag att det var för liten text och sen har jag jobbat vidare på det. Det vore ju toppen om man kunde skriva ut på A3 papper eller större!
Ja ja, nu sitter dom där och jag tror att de flesta som är intresserade kommer att hitta!

Ikväll ska jag åka på en föreläsning i Hökhuvud, inför fölningen. Det ska bli spännande och lärorikt, hoppas jag!

Längtar redan efter Peggys lilla bebis, hon har blivit riktigt rund om magen nu.
Skrattade när jag tog den här bilden härom kvällen för andra sidan av magen var nästan platt, så bebisen låg uppenbarligen på vänster sida just då! Det märks på Peggy nu, att hon är dräktig, hon vilar mycket och vill verkligen komma in på kvällen. Jag tror att hon tycker att det är skönt att ligga på gummimattorna och all halm. Så skogsdagen blir sista "jobbet" nu sen blir det bara små rundor här hemma och förhoppningsvis så slipper vi åka transport igen tills efter fölningen.
Ska sätta upp kameran snart, så att allt funkar när det sen är dags, tiden går ju så vansinnigt fort!

Nej nu ska jag ut och njuta av solen, det blir nog en liten sväng med Peggy, kanske tömmkör Primula lite också.

Ha det gott i vårsolen!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas vi kan åka! Här har också hänt en del sen sist vi pratade!
    Slut förhandlingar i går kväll och hade två avbytare här på intro så nu kan vi åka på årsmötet i Ebbarp på månd. Kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart Mamma! Jag blev så glad igår efter att jag pratat med er, för mig känns det så bra!

      Radera