fredag 16 mars 2012

För det är fredag kväll och fest i folketspark.....

Ja snart är det kväll, fest det vet jag inte men skönt i alla fall med helg!

Igår var en jobbig dag både jag och M var risiga, så det blev inte så mycket gjort. Eller jo det blev det ju ändå, jag fick en massa gjort på kontorsavdelningen och det var sånt som legat till sig ett tag och nu var moget för att "skördas".

Det blev en uppdatering av hemsidan, med viss hjälp av B, tur att det finns duktigt folk att fråga när min kunskap brister. Har haft datorn på service hos J och när jag så skulle börja med hemsidan så var vissa inställningar inte kvar och då fick jag ringa in lite hjälp! Snabbt och lätt ordnat om man vet hur man ska göra!! Tack J och B

Sen var det de vanliga med fakturor, lön och annat skojigt som skulle fixas, alltid lika skönt när det är klart.

Tog mig dessutom tid att skriva ett litet reportage som skickades iväg i morse, så nu får vi se om det platsar.

Idag mår jag bra!!! Så skönt, ska snart ta en långpromenad med Dennis och sen drar jag igång med de vanliga fredags sysslorna.... Alltid lika kul, eller?
Ja ja här kommer nått att pigga upp i städningen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar