torsdag 1 mars 2012

Torsdag 1 mars 2012

Idag är det den 61:a dagen på 2012 och bara 305 dagar kvar på året!!!

Det som är så märkligt är att jag tycker att tiden bara rusar iväg, fast jag tycker att 305 dagar är lääänge så kommer jag att stå där på nyårsafton och fundera över vart alla dagar tagit vägen.

Men det är väll som de säger i reklamen, livet är inte dagarna som går utan dagarna du minns. Så se till att fylla dagarna med minnesvärda saker och händelser!

Vad ska du göra idag? Vad kommer du att minnas från den här dagen? Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, som gör att jag minns den....... Vi får se!

Det här borde vara ett minne för livet, att få vara med om en sån här resa!
Forbonde resa KLövsjö-Röros
Det är något som jag hoppas kunna göra någon gång framöver!


Men nu har jag skogsdagen som första mål, det ska bli riktigt roligt! Hoppas att du kommer!

Lev livet NU, sen kan vara för sent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar