onsdag 1 juni 2011

Vad ska jag göra idag då?

Hmmm tänkte igår att imorgon, som är idag, ska jag ta det lite lugnt. Men nu känns det inte som att jag kan det, det känns i kroppen som om den verkligen vill ut och röra på sig, men jag ska nog inte springa idag också? Det får nog bli en låååååång promenad istället, tror att benen behöver vila även om hjärnan tycker att jag ska ut och springa!

Gick en sväng med Primula igår, bara gick, vi gick ungefär 6km och kikade lite på olika jakttorn och liknande saker. Stannade och åt lite ibland (inte jag, utan Primula ; ) Det var skönt att bara gå och inte kräva något av henne, det såg ut som om hon gillade det också!

Funderar åter igen på att skaffa en till tatuering..... Vill ha solroser eller i alla fall en solros! Får se om det inte blir så så småningom.
Vi måste börja träna lite inför premiering, det kanske kan bli lite sånt idag? Får se om Linnea kanske har lust att hjälpa till? <3

Ja, ja i vilket fall så kommer det att bli en bra dag, hoppas att din dag blir kanon den också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar