torsdag 16 juni 2011

Premieringsträning!

Insåg här om dagen att tiden som vanligt rusar iväg! Så nu, för att inte vara ute i sista minuten, har jag börjat träna med Primula.

Igår tog jag in henne och borstade henne och man och svans, sedan flätade jag den och så försökte vi oss på lite uppvisning. Det gick så där.....

Tror inte att hon förstod riktigt vad jag ville, vi brukar ju inte springa bredvid varandra direkt.

Idag kom Ellen och hjälpte mig och tittade på hur det såg ut och i dag gick det MYCKET bättre!

Hon förstod att vi skulle trava och gissa om hon kunde trava, fort gick det så det är nog tur att jag börjat springa så att jag orkar hänga med henne sen.

Tur att det är några dagar kvar så vi kan få till det riktigt bra, hinner nog bli rejält nervös i alla fall!

: )

3 kommentarer:

  1. Tror det kommer att gå hur bra som helst!!

    SvaraRadera
  2. När var det? Hoppas kunna åka dit och titta på.

    SvaraRadera
  3. Hittade det! 23 juli var det ju....då är det sommarmöte i Ebbarp så då är vi inte hemma om allt går som det ska. Får väl nöja mig med att se bilder sedan då, men tror att det kommer gå hur bra som helst!

    SvaraRadera