onsdag 8 juni 2011

Nu är det bara att träna och träna och träna!!!!

I går anmälde jag Primula till premieringen i Österbybruk den 23/7! Hjälp nu fick jag det där pirret i magen igen, kändes likadant när jag hade anmält Peggy förra året.

Så nu ska vi träna visning för allt vad tygen håller, eller så mycket kanske det inte blir men jag kommer i alla fall att träna en hel del. Jag vill ju att hon ska sköta sig den lilla fröken! ; )

Så om du inte har något för dig så får du gärna komma och titta hur det går för oss och alla andra så klart, det är en premiering för alla raser och vi börjar klockan 9 med flätning av Ardenner!
Peggys rumpa 2010 och så bästa Ellen som är en klippa på att fläta häst! (och mycket annat oxå)

Så här såg vi ut då, Primula var en liten liten tjej!

1 kommentar:

  1. Såååå fina! Och jag är inte ett dugg partisk, så det så!

    SvaraRadera