fredag 3 juni 2011

Nu är det slut på veckan, nu är det dags för Fredagsmyyyys!

Ja eller inte riktigt än då men snart är den här dagen också avklarad! Idag ska jag ta en körlektion!!! Jisses Amalia så konstigt det kändes att skriva, jag har ju haft körkort i måååånga år nu. Men jag har ju bestämt mig för att ta BE-kort så då tänkte jag höra vad körskolan har att säga om min körning och så få lite uppfräschning av säkerhetskontrollen innan körningen.

Har precis kommit in efter en härlig morgonrunda med Dennis, han kommer att ha toppkondition i höst! (förhoppningsvis även jag) Det blev en lagom sväng 5,4km känns som det räcker för min kondition är inte på topp ännu, men får jag fortsätta så vet jag inte riktigt vart det ska sluta. Det är i alla fall väldigt skönt att springa, rensar hjärnan då.

Nu ska jag skutta in i duschen och sen blir det frukost och så är dagen på gång! Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå hur bra som helst! Så ses vi nu nån dag, kramar!

    SvaraRadera