tisdag 21 juni 2011

Primsen mitt lilla busfrö!

Jag var ju fundersam på vad jag skulle hitta på idag, det behövde jag ju inte vara! Som vanligt blev det en dag full av aktiviteter av olika slag.

Jag kom på att jag skulle göra rabarberdricka och baka chokladmuffins!

gillar verkligen färgen!

Mumsigt värre!
Efter middagen så tränade jag och Jessica på att träna Primula, ja det är så att det är vi som behöver tränas för Primula kan gå på och stå stilla det är bara vi som behöver förstå det och hon som behöver förstå att hon ska göra det när VI vill och inte bara när hon själv vill!
; )

Men det gick galant, hon travar så fort att jag nog måste träna henne på att trava lite långsammare för det blir inte så snyggt när hon kör på i turbotempo... Men hon var duktig den lilla busfröken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar