måndag 3 oktober 2011

Black and Blue

Har stora blåmärken på min kropp men det är ingenting mot de "sår" som sitter i min hjärna. Bilderna av min underbara dotter som krampaktigt håller sig fast i den skenande hästens rockard efter att jag fallit av och tappat taget om tömmarna.

Dessa bilder kommer jag aldrig att kunna glömma, och det kanske var meningen med det hela. Att jag ska tänka efter före, och inte bara göra. Inte riskera min eller mina familjemedlemmars hälsa och välmående.



Jag har fått mig en tankeställare och kommer att var mera försiktig, jag kommer nog aldrig att sluta hålla på med mina hästar, men jag kommer inte riskera livet när jag gör det!
Hjälm och säkerhetsväst kommer att användas vid körning av min åring när den tiden kommer, och den skenande damen  kommer jag inte att köra igen!

I hear and I forget, I see and I remember. I do and I understand. - Chinese Proverb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar