tisdag 20 september 2011

Nu har bilderna kommit!!!

Och de är helt underbara. Jag är sjukt imponerad av bilden på Peggy, skärpan och intensiteten i bilden är, i mina ögon, grym! Nu ska jag bara hitta på en ram som passar och hänga upp den på väggen (inte vägen ; )

Idag så far jag till Vallby igen och hjälper till, ska lasta av ett gäng halmbalar åt papsen. Var där igår och tog in kvigorna och lastade av ett lass halm.

Kvigorna gick efter lite övertalning snällt in  i lagår´n, men det var tur att både Tobbe och Ellen var med för då gick det mycket lättare! Stort tack till er!

Hoppas på sol idag!

2 kommentarer:

  1. Kul, att bilderna blev så bra :)
    Och i övrigt ville jag bara säga att,
    Du är guld värd! På alla sätt!! <3
    Puss och kram från Anniklan

    SvaraRadera
  2. Det är du oxå hjärtat! Längtar efter er!!!

    SvaraRadera