måndag 26 september 2011

Hela världen är grå.................

Så ser det i alla fall ut som från mitt sovrumsfönster, vilken dimma! Hoppas att den lättar och solen får titta fram, jag har planer på en lång skogspromenad och pyssel med hästarna idag så jag skulle inte tacka nej till lite solsken.

Hösten är här nu och den har tagit riktiga sju mila kliv, det känns som alltid härligt men också vemodigt, jag har svårt för mörkret och längtar redan efter sol och värme....

Nu är den tid då jag plockar fram ljus att tända och verkligen försöker att vara ute i dagsljuset så mycket det bara går, jag tar gärna med mig kameran på promenaden och förevigar de vackra i naturen, för den är vacker nu, alla färger och ljuset som blir nästan magiskt en solig höstdag.

Jag har förresten beställt flera förstoringar. Det blir en "mini utställlning" i min hall, jag fick en vision och jag tror verkligen att det kommer att bli super snyggt.
Jag känner dessutom att jag är på väg tillbaka till mig själv igen, jag höll på och fixade här hemma i helgen och kom på mig själv med att gå och grunna på vilken färg vi ska ha i hallen och vad som behöver göras där.........
Så nu så blir det nog ordning på torpet igen och jag tar tag i mina projekt igen! Underbart, jag gillar ju att rusta, ja jag vet att det låter knäppt men det ger mig glädje och lugn att göra dessa saker. Nu ska jag titta om jag kan hitta på ett sätt att rusta på trappen, sen kör jag nog för då vet jag precis hur jag vill ha det!

Ska bara förankra det hos resten av familjen! ; )


Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar