tisdag 27 september 2011

Kom igen nu, liiiite till!

Pushar mig själv att klara av mina uppsatta mål, trots visst motarbete från vissa kroppsdelar.... Kan inte riktigt springa som jag vill ännu så nu blir det lite annan träning. SKÖNT ska du veta!

Konstigt att det kan ge sån tillfredsställelse att få svettas, kämpa och verkligen köra slut på sig. Men för mig funkar det.

Tankarna saktar ner och fokus landar på uppgiften framför mig. Så skönt, speciellt när det varit liiite för mycket aktivitet på hjärnkontoret ett tag, att bara få köra på, räkna antal repetitioner och känna hur musklerna får göra sitt yttersta, känna mjölksyra närma sig och veta att man kan köra på ett tag till.

Ja, det var väl allt för denna gång!

Kämpa på nu och som Susanne Lanefeldt sa -Kniiip med stjärten. ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar