fredag 10 februari 2012

Nya skor, vilken lycka!

Är det inte en underbar känsla när man får på nya skor och de sitter där på plats och brottningsmatchen är över svettningarna lugnat sig och man får lön för mödan av att välja storlek och modell.

Nej det är inte mina skor jag pratar om, det är så klart pållans skor! Peggy fick nya idag, Primula fick bara pedikyr men verkar ganska nöjd med det.

Igår var det syster ysters pållar som hade den stora äran, och jag som verkade och skodde, idag hade jag hjälp av Bert!!! Tack och lov för Peggy tycker att hon är för stor för att stå på tre ben redan nu.

Huvva hur ska detta sluta!!! Det är ju flera månader kvar till fölning.

Fölningen, ja det känns nästan overkligt att det bara är tre/fyra månader kvar!!!! Måste nog montera kameran snart så att jag kan "sova"lugnt om nätterna. ; )

Nu ska jag ut och jobba lite, sen blir det sista rycket med bokföringen och middagslagning. Det är ju fredag idag så jag tror att det får bli pizza till kvällsmat. Det betyder inte köpe pizza, ingen av oss gillar den, utan det blir hemgjord pizza med mycket grönsaker!

MUMS!
Ha en underbar helg, det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar