måndag 19 december 2011

Nu är det på riktigt,

mitt föräldrahem ska säljas!
Det känns lite jobbigt att inse att det är på riktigt, gården som jag vuxit upp på ska säljas. Och hur ska det då inte kännas för min mor och far.................
Gården som varit en så central del i hela vårt liv, djuren, skörden, arbetet, glädjen och sorgen, FAMILJEN. Vi har jobbat tillsammans, vi har skrattat tillsammans, gråtit (ja, ja mest jag ; ) tillsammans, vi har LEVT tillsammans. Och nu ska någon annan leva på gården...
Jag hoppas att de som köper det får det lika bra som vi har haft det där och mina älskade föräldrar ska få ett fortsatt bra liv, vart de än väljer att slå ner sina bopålar!

VI (familjen) finns alltid kvar vad som än händer så finns vi för varandra och stöttar och skrattar tillsammans!

Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar