torsdag 21 juli 2011

Var bara tvungen!

Igår fick jag hem mina nya skor! Jippie!

Beställde ett par nya löparskor för ca en månad sedan, och fick hem dom och provade dom, andra gången jag skulle ta på mig dom så gick ena skon sönder!!

Ja, ja det var ju bara att reklamera så det var ju ingen fara. Men jag trodde ju att de skulle skicka ut nya skor till mig.... Så var inte fallet den modellen var slut. Så efter ett par veckors väntan beställde jag ett par nya!

Så i morse var jag bara tvungen att prova dem!
Det blev en runda på drygt 4,5 km och jag bättrade på min snitthastighet med 13 sekunder/kilometer känns fantastiskt med tanke på att jag alltid sagt att jag inte gillar att springa! Nu blir det mera av den varan igen, känns skönt.

Nu ska jag käka lite frukost sen kommer Jessica och så ska vi lastträna lillan igen..... Hon ville inte gå på i går! Men när vi fått på henne så stod hon stilla och vi körde en sväng, det var lite jobbigt i ca 1,5 km sen helt ok! Så vi stannade och pratade med henne och varandra och sedan efter ett bra tag så körde vi bara ett varv på gården och stannade igen och pratade och efter ungefär en halvtimme så lastade vi ur och hon backade såååå sakta ur och var helt lugn! Skönt! Håller tummarna att det går bra idag.

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar