onsdag 20 juli 2011

Äntligen!

Det är rätt galet vad bekväm man kan bli, vi har haft diskmaskin sedan 2004, det är kanske inte så länge, men det har varit en otrolig avlastning i köket!
Vi har inte på dessa år grälat en enda gång om vem som ska diska och jag vet att Magnus sa till mig när vi skulle köpa den att -Det går nog bara någon månad så gnäller vi om vem som ska plocka ur diskmaskinen istället! Men ack vad han bedrog sig, jag har inte en enda gång sagt något annat än att -Det här är nog det bästa vi har köpt till vårt hus!

Jag verkligen älskar den!

Och för ca 2 veckor sedan så slutade den att fungera!!! Och då började en lång prövning med reparationer och hopp om att NU funkar den för att sedan sluta i besvikelse och konstaterande om att det krävdes flera lagningar... Men NU! NU jädrar så funkar den!

Så här lycklig är INTE jag när jag handdiskar!


Helt otroligt underbart skönt!
Ha ha ha det låter ju som om jag beskriver något helt annat ; )

Ja men så kan man ju tänka lite egentligen, när jag slipper stå där och diska så finns det ju tid till annat som är mycket trevligare och tillfredsställande! ; P

1 kommentar:

  1. Va skönt att ni fick igång den :) Bra jobbat!

    Och helt rätt tänkt!! Finns ju helt klart mysigare saker å fördriva tid med :)
    Kram från ebbarp!

    SvaraRadera