tisdag 29 maj 2012

29/5 2012

Jag har varit vaken en hel del i natt, Peggy var orolig och har farit runt hela natten, trodde/hoppades att HEN skulle titta ut i natt, men ack vad lurad man kan bli.....

Hon är riktigt rund nu och andas tungt och tar inte fler steg än hon verkligen måste, jag tror att både hon och jag vill att det ska vara klart snart!


Ja, ja, jag fick ju lite pappersarbete gjort i stället då! Har knåpat med utskicket till Upplands Ardennerklubbs medlemmar och annat skoj!

Hade dessutom turen att få långprata med syster yster i natt, tror att vi båda behövde det. Tur att jag har syskon och familj.

Såg en riktigt häftig fjäril/mal igår, är det någon som är duktig på sådana som kan berätta vad det är?
Den satt på ladväggen och var lika stor som en tändsticksask!!!!!

Lyssna på texten!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Tack för att du både lyssnade och lät mig lyssna! precis som du sa, vi behövde det nog båda två <3 Och vad gäller hippohästen din så vet du väl att den som väntar på ngt gott, väntar aldrig för länge :) Bäbis kommer när det e dags som sagt.

    SvaraRadera