onsdag 23 november 2011

Har ni saknat mig?

Jag har som ni kanske märkt varit lite frånvarande på sistone... Det har varit fullt upp, kan man säga. Jag har jobbat, varit kanonförkyld, tränat Peggy och allt det där vanliga som man ska hinna med. Men nu känner jag mig piggare och fick en liten stund över innan det är dags för nästa projekt! Stack till gymmet i morse, första gången på en och en halv vecka, segt, tungt och riktigt jobbigt! Det är sjukt vad en ynklig förkylning kan göra med orken. Peggys träning har däremot rullat på som planerat! Hon har visat prov på fantastiska nerver och otroligt tålamod, jag har däremot blivit rejält förbannad vid ett antal tillfällen. Inte på Peggy, men på mina så kallade "medtrafikanter", vilka pucken det finns som sitter bakom ratten på diverse fordon! Vill du någon gång se äkta fullblods idioter så ge dig ut med häst på trafikerade vägar, det verkar locka fram dem!!! Men som tur är har jag den mest underbara lilla Peggy som fixar det galant! Nu ska jag ut och mocka lite sen blir det nog lite lussebullsbak och fix inför advent, det är ju redan på söndag. Hjälp!!! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar