onsdag 4 juni 2014

År som gått och ändå är hela livet framför oss!

I dag har jag njutit, verkligen njutit av livet.
Jag har oroat mig, skrattat, gråtit, kramats, jobbat, tröstat, älskat, ja jag har idag levt mitt liv så mycket jag har kunnat! 

Jag önskar att alla skulle ta sig tiden att kanske lite grann i alla fall analysera sin dag. Hur var den, har jag skrattat idag, har jag lärt mig något?

Idag har jag lärt mig att jag ska tala om för mina nära och kära att jag älskar dom, jag älskar er! 

Jag har skrattat med en vän, och gråtit. Jag skulle vilja dela med mig av den känsla jag burit i mitt bröst i dag, men jag hittar inte orden...

Jag pratkvarnen hittar inte rätt ord!

Men kanske, lycklig och tacksam? Det är nog det närmaste jag kan komma!

Lycklig och tacksam över allt jag har, familjen, vännerna, hälsan, djuren, huset, livet. Kort sagt jag älskar er och vill att ni ska veta det!


Var rädda om varandra där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar