onsdag 25 juli 2012

Förberedelser, stora som små!

I dag har jag mellan mina kunder skrivit ut kataloger till premieringen och även informationsfoldrar som ska finnas för nyfikna besökare.

Min skrivare har med andra ord fått bekänna färg idag! ;)

Sen är det även andra saker som kräver vissa förberedelser, svärfar fyller jämt! Det ska vi i familjen fira lite smått, då han frånsagt sig uppvaktning, men det kan ju inte gälla oss! Eller? ;)

Jag har även hunnit med att träna lite visning med pållarna, de börjar fatta grejjen nu!!!
Fascineras varje dag över hur den lille herren i hagen växer och att han bara accepterar och gör det jag ber honom om. Jag har ett underbart sto med fantastiskt lynne som dessutom verkar nedärva dessa egenskaper till sina föl!

Ja, ja nog med skryt om mina hästar!

I morgon hoppas vi på fint väder och trevligt sällskap, så kanske jag återkommer med information om vad vi gjorde! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar